עו"ד קורב: "אם סיקור חיובי זה עניין נפוץ העילה לשוחד נחלשת"

אסתי פלד No Comments on עו"ד קורב: "אם סיקור חיובי זה עניין נפוץ העילה לשוחד נחלשת"

"היועמ"ש לא היה צריך לפרסם את החלטתו כנגד ראש הממשלה קרוב כל כך לציבור ובוודאי לא כתב חשדות מפורט אלה כתב מתומצת של 3 עמודים", כך אומר עו"ד אורי קורב התובע במשפטו של אהוד אולמרט | והאם נכון לנתניהו לערוך שימוע ציבורי? | האזינו

עו"ד אורי קורב (משמאל) צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד אורי קורב מי שהיה התובע במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על חקירות ראש הממשלה ותזמון פרסום כתב החשדות לקראת הבחירות.

עיתוי פרסום כתב החשדות: "עיתוי, פרסום בשלב כזה, תלוי ממתי הכל התחיל, 40 יום לקראת הבחירות לא היה דבר כזה. אבל אני סברתי שצריך להיות לפני מועד סגירת הרשימות כי הרשימות לא יכולים להגיב וגם זה קוב מאוד. 40 יום לפני זה החלטה פחות סבירה".

"אם היועמ"ש מפרסם את זה קרוב לבחירות, לא היה צריך לפרסם כתב חשדות כל כך מפורט לציבור כי אין את הצד השני, אלה לפרסם כתב של שלושה עמודים מתומצת ולא יותר".

שוחד או דבר שבשיגרה: "אם היועמ"ש החליט שיש כאן עבירה פלילית אז זה פלילי. סיקור חיובי זה לא כסף אבל טובת הנאה זה כל טובת הנאה. הדבר הזה משפיע בעיניי כסניגור עכשיו, זה להסביר למה העניין התקדימי משפיע על המהות ועל הריאיות, אם זה חזון נפרץ בישראל אז חלק מהחזקות שזה צריך לתת, שזה לא קורה בישראל וזה לא מנהג סוחרים ולכן ראש הממשלה לא חשב כלל על שוחד אם זה דבר נפוץ".

שימוע ציבורי לעם בישראל: "אסור לעשות דבר כזה, ראש הממשלה הוא ראש ממשלה אבל הוא בנאדם ויש לו חזקת חפות. אבל לבוא ולמסור גרסה מפורטת זאת תהיה טעות נוראית שלו".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90

 



0 תגובות